עיצוב תקליטים

סצינת אימה אצל רופא השיניים, פסטה בצבעי הקשת, דמויות צפות בחלב ובובות מביטות במבט זימה – אלו הם רק חלק מהאימג'ים אשר צילמו תלמידי שנה ב', בקורס פוטוגרפיקה בהנחיית עדי ברנדה. הסטודנטים עיצבו עטיפה לתקליט, החל מצילומי העטיפה ועד מיקום הברקוד.

נוי נשר וגל הרשנבוים, עיצוב תקשורת חזותית

אבישי רם – אביב גפן

אבישי רם, תקליט לאביב גפן – בעבודה על התקליט היה ניסיון לדמיין כיצד נראית האישה שאביב גפן כותב לה את שירי האלבום, באיזה סיטואציה היא נמצאת, והאם אפשר להביע דרכה את הרגש שהוא מעביר בשיריו.

סהר גומז – הכבש השישה עשר – חלומות פז

סהר גומז, תקליט המשך לכבש השישה עשר – אלבום המשך לכבש השישה עשר שמיועד לילדים והורים. השירים באלבום וכך גם העטיפה, מדברים על חלומות, ומפעילים את הדמיון בעולם שהוא פנטזיה.

אבי יצחק – אורגונייט

אבי יצחק, תקליט ל'אורגונייט' – הרכב ישראלי שחיבר מניפסט רוסי אוטונומי ולא מתנצל במחוזות הפריפריה הכלכלית, החברתית והתרבותית בישראל. כמי שעלו בילדותם מברית המועצות לשעבר וגדלו בפריפריה, שרו המוזיקאים ואדים קרטשוב ויאן לובין שירי מחאה אנטי ממסדיים וקראו ללהקתם 'שיטי־סיטי'. כיום הם חוגגים כל מה ששולי בישראל, משלבים עברית, ערבית ורוסית בשיריהם, ובעיקר – רוצים להרקיד.

נעה לוי- הבילויים

נעה לוי, תקליט ל'הבילויים' – התקליט ממצב אותם כלהקה המדברת באופן ישיר, לא פוליטיקלי קורקט, האומרת את כל האמת בפרצוף. העטיפה מנסה לגרום לתחושת אי נוחות למי שצופה בה כשם שהמילים בשירים של הבילויים גורמות לתחושת סלידה וגועל.

אדוה רבי – הדג נחש

אדוה רבי, תקליט ל'הדג נחש' – הלהקה קוראת למחות על המצב הכלכלי במדינה, והמסר עובר באמצעות משחק המונופול. העטיפה מביעה את המצב הכלכלי הכואב עליו הם מדברים.

אלה נדב – עלמה זהר

אלה נדב, תקליט לעלמה זהר – נקודת הפתיחה הייתה שאלה שמה לב שחברת כתה ממש דומה לזמרת עלמה זהר, והחליטה שהיא מצלמת אותה לפרויקט. תהליך העבודה כלל: הקשבה לשירים, הסתכלות על תמונות הזמרת, קריאה של ראיונות, והבנה שזהר כותבת על כל מה שהיא עוברת בחיים. על ההישרדות בארץ ועל הדרך שהיא עוברת במסע הזה.

אביתר בנאי – נטלי בניסטי

נטלי בניסטי, תקליט לאביתר בנאי – אלבומו הראשון נקרא ״אביתר בנאי״ והוא אלבום של מסתורין, אפלה, דיכאון, יופי וחיפוש. אהבה ושנאה בנקודות קיצון.

ליאור הלזנרט – לקט קטעי פואטרי סלאם

ליאור הלזנרט, תקליט ל'פואטרי סלאם' – הרעיון לעטיפת התקליט נולד מתוך עבודת מחקר על אירוע בסגנון ה"Spoken Word" המטשטש את הגבולות בין המשורר, הקהל, והביקורת. זהו אירוע תחלופה בין המשוררים לבין הקהל, כאשר משוררים נמנים עם הקהל ולהיפך, וכל משורר זוכה לביקורת ושיפוט הקהל.

נוי נשר – הקרטל

נוי נשר, תקליט ל'הקרטל' – בצילומים נבחנו דרכים חדשות להביט על בובות, וחיפוש אחר סיטואציות אנושיות שמספרות סיפור ומעלות תהיות. הקומפוזיציה והמבטים הופכים את הבובות התמימות למעניינות ומטרידות בו זמנית.

גל הרשנבוים – המכשפות

גל הרשנבוים, תקליט ל'המכשפות' – בעטיפת התקליט היה ניסיון להעביר את התחושה מהלהקה, ולנסות ליצור דימוי שיציג כוח נשי מסתורי ויופי אפל.

עוזי כהן – טרי פויזן

עוזי כהן, תקליט ל'טרי פויזן' – המוזיקה שעושים "טרי פויזן" פופית, קופצנית וצעקנית שמרגישה באוזן כמו סוכריה ורדרדה ודביקה וזוהי התחושה שמועברת בעטיפה – פופ דביק שמתפרץ החוצה.

ספיר לויטיקוס – ארם ארויאן

ספיר לויטיקוס, תקליט לארם אוריאן – ארם אוריאן הוא זמר בארים בתחילת דרכו, ושר בלדות רוק נעימות. בעטיפת תקליט "שירת גלגלי השיניים" צולם אוריאן עצמו במספר תמונות מפחידות שמעלות את סף הכאב והחרדה.

תגיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *