סגל

  •  title=

    פרופ׳ חנן קמינסקי, ראש התכני לתואר שני בעיצוב משולב


    אודות

    חנן קמינסקי נולד בבריסל ועלה לארץ בגיל 20 . הוא בוגר המחלקה לעיצוב גרפי באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל בירושלים ובעל תואר שני במחלקה לתקשורת חזותית ב- Rijksakademie באמסטרדם. עם סיום לימודיו עבד קמינסקי כמעצב ובמאי בטלוויזיה הישראלית המתפתחת ויצר סרטי אנימציה קצרים לילדים.

    במהלך שנות ה-80 החל לשתף פעולה עם CTW בניו יורק ויצר סרטי אנימציה קצרים ל "Sesame street" וגם ל"רחוב סומסום" בגירסא הישראלית שלו ומאוחר יותר, בשנות ה-90, לגירסא הפלסטינית "Sharea Sumsum".

    בין 1985-1988 חי בפריז שם יצר את סדרת סרטי האנימציה הראשונה שלו לטלוויזיה הצרפתית
    "Les Betises". בין השנים 1991-1995 ביים את סרט האנימציה באורך מלא הראשון שלו
    "The Real Shlemiel" ("חכמי חלם").
    הסרט, מבוסס על סיפורים קצרים מאת הסופר זוכה פרס הנובל יצחק בשביס זינגר, עם מוסיקה של המלחין זוכה פרס האוסקר Michel Legrand ושירים ודיאלוגים של זוכה פרס האמי Sheldon Harnick. ב-1998 ביים את סרט האנימציה באורך מלא "Babar King of the Elephants".

    תמונה ללא תיאור
    מתוך סרט האנימציה "The Real Shlemiel" ("חכמי חלם")

    בין 1999-2008 יצר את שלושת סרטי האנימציה באורך מלא ואת סדרת הטלוויזיה "Pettson & Finduss" (פרס Pulcinella 2001), את סרט האנימציה באורך מלא "Heidi" וסדרות הטלוויזיה באנימציה "The Fantastic Flying Journey", "Felix" ו-"The Wumblers".

    תמונה ללא תיאור
    מתוך סרט האנימציה "Pettson & Finduss"

    ב-1996 הקים את מגמת האנימציה באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל. ב-1996 היה למנהל האמנותי של הסטודיו לאנימציה TV-LOONLAND הגרמני (200 אמנים) וב-2004 למנהל האמנותי של הסטודיו לאנימציה CINEMON ההונגרי (150 אמנים).

    ב-2015 זכה בפרס "Pulcinella" על מפעל חיים בפסטיבל הבינלאומי לסרטי אנימציה, Cartoons on the Bay בונציה.

    ב-2017 סיים לביים את סרטו האחרון עד כה "אגדת המלך שלמה". הסרט מבוסס על אגדות של ח.נ.ביאליק והוא הסרט המצויר לילדים הראשון שהופק בישראל.


    פילמוגרפיה

    Theatrical feature films

    2018 – A Journey to Zamosc (in development)
    90 minutes (Israel-Poland) | Director and scriptwriter
    2017 – The Legend of King Solomon
    82 minutes (Israel-Hungary) | Director and scriptwriter
    2006 – Pettson’s promisse
    75 minutes (Germany-Sweden-Denmark, UK) | Associate director
    2005 – Heidi
    74 minutes (Germany-Canada) | Director of preproduction
    2000 – Pettson & Findus – The Catonauts
    74 minutes (Germany-Sweden) | Director
    1999 – The Cat and the Old man’s year
    74 minutes (Germany-Sweden) | Director
    1997 – Babar: King of the the Elephants
    80 minutes (Germany-Canada-France) | Director of animation
    1995 – The Real Shlemiel
    75 minutes (France-Germany) | Director and scriptwriter
    TV series

    2007 – The Wumblers
    26X11 minutes (USA) | Director
    2006 – Pettson & Findus (season II)
    13X13 minutes (Germany-Sweden-Denmark) | Associate director
    2003 – The Nimbols
    13X24 minutes (Germany) | Director of preproduction
    2001 – Felix
    13X24 minutes (Germany) | Director
    2000 – The Fantastic Flying Journey
    13X24 minutes (England-Germany) | Director
    1999 – Pettson & Findus (season I)
    13X13 minutes (Germany-Sweden) | Director
    1997 – Ned’s Newt
    26X13 minutes (Germany-Canada) | Storyboard supervisor
    1993 – 100 first songs
    4X50 minutes (Israel) | Director
    1991 – Les Betises
    13X3minutes (France) | Director and scriptwriter
    1989 – Little Songs
    5X50 minutes (Israel) | Director
    1982-93 – Sesame street
    about 50 films (Israel, Palestine and USA) | Director

    [/item]
    פרסים ומענקים

    2017 PKF Lifetime Achievement Award at the Pitigliani Kolnoa Festival, Rome (Italy).
    2015 Rabinovich Film Fund’s grant for feature film production (The Legend of King Solomon).
    Pulcinella Award for Lifetime Achievement at the Cartoon on the Bay, Venice (Italy).
    2014 Hungarian Film Fund’s grant for feature film production (The Legend of King Solomon).
    2013 Jerusalem Film and Television Fund’s grant for feature film production (The Legend of King Solomon).
    2010 Polish Film Fund’s grant for feature film development (A Journey to Zamosc).
    2009 Israeli Film Fund’s grant for feature film script development (A Journey to Zamosc).
    Silver Telly Award (USA) for the TV serie “The Wumblers”.
    2008 Gold Angel award (USA) for the TV serie “The Wumblers”.
    2007 Hungarian Film Fund’s grant for feature film development (The Legend of King Solomon).
    2006 Media program fund of the European Union for feature film development (The Legend of King Solomon).
    Nominated at the Cartoon Movie conference for the Best European feature film production for the “Pettson & Findus” trilogy.
    2004 Israeli Film Fund’s grant for feature film script development (Being Solomon).
    2001 Golden Telix award (Germany) for the best serie for infants (Pettson & Findus).
    Pulcinella award (Italy) for the best series for infants (Pettson & Findus)
    2000 Official selection at the Berlin film festival (Crystal Bear competition for children feature films) for “Pettson & Findus”.
    1998 Grant for feature films from the film fund of the Bavarian state (Pettson & Findus).
    Grant from the Swedish film institute fund for feature films (Pettson & Findus).
    1997 “The parents’ choice” golden award (USA) for the best film on video (The Real Shlemiel).
    First Prize young jury and the Audience Prize at the Bourg en Bresse (France) Children’s film festival for “The Real Shlemiel)” .
    1995 Dragon (Grand Prix) of the Augsburg Children’s film festival (Germany) for “The Real Schlemiel”
    1992 Media program fund of the European Union (The Real Shlemiel).
    Grant for feature films from the film fund of the Bavarian state (The Real Shlemiel).
    1991 Eurimages grant of the European council (The Real Shlemiel).
    1990 Grant for feature films from the French centre of cinematography (The Real Shlemiel).
    1983 Grant for short films from the French centre of cinematography (Un certain “K”).


  •  title=

    פרופ' דוד ראב"ד, דקאן הפקולטה לעיצוב


    אודות

    אני מעצב תעשייתי. לא מעצב. לא מעצב מוצר. מעצב תעשייתי

    אני רואה בעיצוב תעשייתי מיזוג בין תעשיה, טכנולוגיה ומשתמש. השילוש הגורדי הזה מחייב ביסוס העיצוב על ערכי יסוד של no nonsense, אנושיות ופשטות.

    מאז סיום לימודי אני עוסק בעיצוב תעשייתי במרחב תחומים רחב תוך התמקצעות בעיצוב בתחום ההי-טק, מכשור רפואי ומוצרי D.I.Y.

    במרוצת הפעילות המקצועית שלי קבלתי יותר מ 20 פרסי עיצוב בינלאומיים ומקומיים בעיקר על עיצוב מערכות משרתות אדם, במסגרות כמו: "IF Design award",”ID annual award" ואחרות.

    התמקדות בעיצוב תעשייתי אסטרטגי המשלב ראייה מערכתית, שיווקית וטכנולוגית למתן פתרונות ברי קיימא לצרכים משתנים.

    אני רואה קשר חשוב בין היותי איש שטח, מעצב שעוסק ביומיום בעיצוב תעשייתי ובין היותי מרצה במכון אקדמי. ישנו היזון הדדי טבעי בין העשייה והצורך האקדמי להגדיר אותה, להסביר אותה, ללמד אחרים את "המובן מאליו" מבחינתך. הצורך לנסח לעצמך את השגרה המקצועית מסייע לגיבוש דרכך כמעצב פעיל.


    השכלה

    בוגר בצלאל- 1977.


  •  title=

    פרופ׳ דנה אריאלי, הפקולטה לעיצוב


    אודות

    פרופ' דנה אריאלי השלימה את עבודת הדוקטורט שלה באוניברסיטה העברית בירושלים ב-1996. מאז הרצתה באוניברסיטת תל-אביב, באוניברסיטה העברית ובאוניברסיטה הבינלאומית של ונציה. עד 2012 עמדה בראש המחלקה להיסטוריה ותיאוריה בבצלאל ומאז משמשת כדקאן הפקולטה לעיצוב, במכון טכנולוגי חולון.

     

    מחקריה עוסקים בקשרי הגומלין בין אמנות לפוליטיקה במשטרים טוטליטריים ובדמוקרטיות. היא פרסמה ספרים ומאמרים רבים בתחום זה. באפריל 2013 הציגה לראשונה תערוכת יחיד כצלמת.


    השכלה

    • האוניברסיטה העברית, ב.א. מדע המדינה, האוניברסיטה העברית בירושלים, 1987
    • האוניברסיטה העברית, דוקטורט , האוניברסיטה העברית בירושלים, 1996
    • המרכז לחקר היהדות, ירנטון, אוקספורד, לימודי פוסט דוקטורט, 1998


    פרסומים

    תערוכות יחיד
    • 2013 קרוב מכפי שנראה: גבעת רם, אפריל-יוני 2013,
      בית האמנים ירושלים. אוצר: אריאל קן.
    קטלוגים
    • 2013 דנה אריאלי, קרוב מכפי שנראה: גבעת רם,
      הוצאת בית האמנים, ירושלים, 2013 [עיצוב: מיכל סהר]
    ספרים
    • הפנטום הנאצי: מסע בעקבות שרידי הרייך השלישי
      (לקראת פרסום, רסלינג, 2014)
    • אמנות ורודנות: אוואנגרד ואמנות מגוייסת במשטרים טוטליטריים,
      אוניברסיטת תל-אביב, ההוצאה לאור,
      יוני 2008, 304 עמודים.
    • יוצרים בעומס יתר: רצח רבין, אמנות ופוליטיקה, מאגנס,
      האוניברסיטה העברית בירושלים, בצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב, נובמבר 2005.
      זוכה פרס ראש הממשלה להנצחת יצחק רבין לשנת 2006
      (2006, הדפסה שנייה) 407 עמודים.
    • רומנטיקה מפלדה, אמנות ופוליטיקה בגרמניה הנאצית,
      ירושלים, מאגנס, 1999. (2005, הדפסה שנייה).
    • במבוך הלגיטימציה, משאלי עם בישראל,
      תל-אביב, הקיבוץ המאוחד והמכון הישראלי לדמוקרטיה, 1993
      (2003, הדפסה שלישית).
    ספרים בעריכה
    • פרוטוקולאז' 2013: כותבים חזותי: מתודולוגיות בחקר התרבות החזותית,
      בעריכת: דנה אריאלי-הורוביץ, אורי ברטל, נעמי מאירי-דן,
      ירושלים ותל-אביב: בצלאל ורסלינג, 2013.
    • פרוטוקולאז' 2012: מאטריה, אסופת מאמרים מתוך כתב העת המקוון היסטוריה ותיאוריה: הפרוטוקולים,
      בעריכת: דרור פימנטל, דנה אריאלי-הורוביץ, גל ונטורה, נעמי מאירי-דן,
      ירושלים: בצלאל, 2012.
    • פרוטוקולאז' 2011: המוות אמן מגרמניה,
      אסופת מאמרים מתוך כתב העת המקוון היסטוריה ותיאוריה: הפרוטוקולים,
      בעריכת: גל ונטורה, דנה אריאלי-הורוביץ, ברוך בליך, נעמי מאירי-דן, דרור פימנטל,
      ירושלים: בצלאל, 2011.
    • פחד מוות: מופעי הטרור בזירות האמנות והתרבות הפופולרית,
      בעריכת: דנה אריאלי-הורוביץ ודפנה סרינג,
      (2010, הוצאת מאגנס, האוניברסיטה העברית בירושלים)
    • פרוטוקולאז' 2010: אסופת מאמרים מתוך כתב העת המקוון היסטוריה ותיאוריה – הפרוטוקולים,
      בעריכת: נעמי מאירי-דן, גל ונטורה, ברוך בליך ודנה אריאלי-הורוביץ,
      ירושלים: בצלאל, 2010.
    • פרוטוקולאז' 2009: אסופת מאמרים מתוך כתב העת המקוון היסטוריה ותיאוריה – הפרוטוקולים,
      בעריכת: ברוך בליך, גל ונטורה, נעמי מאירי-דן ודנה אריאלי-הורוביץ,
      ירושלים: בצלאל, 2009. 278 עמודים.
    • פנטום בפוליטיקה: ישראל ומשאל העם,
      בעריכת: דנה אריאלי-הורוביץ,
      ירושלים: מאגנס, 2006, 223 עמודים.
    • דת ומדינה בישראל,
      בעריכת: דנה אריאלי-הורוביץ,
      ירושלים, התנועה ליהדות מתקדמת, 1996.
    רשימת מאמרים נבחרים [2014-2005]:
    • "לכתוב את החזותי: אוטוביוגרפיה מדעית או המקרה של 'הפנטום הנאצי'", בתוך: פרוטוקולאז' 2013,
      עורכים: דנה אריאלי-הורוביץ, אורי ברטל, נעמי מאירי-דן,
      ירושלים ותל-אביב: בצלאל ורסלינג, 2013, ע' 43-22.
    • "היטלר עכשו: סמלים נאציים/אמנות ישראלית עכשווית", בתוך: פרוטוקולאז' 2011,
      עורכים: גל ונטורה, נעמי מאירי-דן, ברוך בליך, דרור פימנטל ודנה אריאלי-הורוביץ,
      ירושלים: בצלאל, 2011, ע"ע 153-115.
    • "קומיקס, טרור, טראומה: המקרה הישראלי [בשיתוף עם אפרת גולן], בתוך: פרוטוקולאז' 2010,
      ירושלים: בצלאל, 2010, ע"ע 197-173
      [גירסא קודמת של המאמר עלתה לאויר. ראו: היסטוריה ותיאוריה: הפרוטוקולים, גליון מס' 15, פברואר 2010]
    • "Existence under Terror: Israeli Art reflecting Cultural Trauma”,
      Wasafiri, Spring 2009, vol. 57, 44-49.
    • "טרור באמנות או אסתטיקה טרוריסטית: היקסמות, סנסציה או פוסט-טראומה?",
      בתוך: דנה אריאלי-הורוביץ, דפנה סרינג (עורכות), פחד מוות: הטרור ומופעיו בזירות האמנות והתרבות הפופלרית,
      ירושלים: מאגנס.
    • "Art in the Age of Terror: The Israeli Case",
      In Terror and the arts: Artistic, literary, and political interpretations of violence
      from Dostoyevsky to Abu Ghraib, eds. Matti Hyvärinen and Lisa Muszynski.
      New York: Palgrave, Macmillan, 41-59, 2008, pp. 41-59.
    • "בין מימסדיות לביקורתיות: אמנות ישראלית בשנות התשעים", בתוך: יחיד ויחד: בהגות, באמנות, במדע ובחברה,
      אמילי בילסקי, תמנע זליגמן, אביגדור שנאן, (עורכים),
      תל-אביב: הקיבוץ המאוחד, 2007, ע"ע 118-108.
    • "פוטורצח: צילום וטרור בישראל",
      מפנה, גליון 54, ספטמבר 2007, ע"ע 62-52.
    • "פנטום בפוליטיקה: ממשאל מתפקדים למשאל חברים",
      בתוך: דנה אריאלי-הורוביץ (עורכת) פנטום בפוליטיקה: ישראל ומשאל העם,
      ירושלים: מאגנס, 2006, ע"ע 116-95.
    • "התנהגות פוליטית חדשה: דמוקרטיה ישירה ומשאלי עם בישראל"
      בתוך: דנה אריאלי-הורוביץ (עורכת), פנטום בפוליטיקה: ישראל ומשאל העם,
      ירושלים: מאגנס, 2006, ע"ע 18-1.
    • "ניוון פוליטי באידיאולוגיה הנאציונל-סוציאליסטית: מקורות, השפעות ומאפיינים"
      בתוך: יוסף מאלי (עורך), שלהי מאות – קיצם של עידנים,
      ירושלים: מרכז זלמן שז"ר, 2005, ע"ע 316-291.
    • Vom sozialistischen Realismus zum Nonkonformismus: Die Kunst zwischen Mobilisierung und Untergrund in der UdSSR",
      In: Avantgarde im Untergrund, Kunstmuseum Bern,
      2005, pp. 25-36 [German].


  •  title=

    ד"ר אילת יעל ון-אסן, הפקולטה לעיצוב


    אודות

    בוגרת החוג לאמנות בבצלאל ובעלת תואר מוסמך (בהצטיינות) ודוקטורט מאוניברסיטת ת"א.
    חוקרת בתחומי הניו-מדיה, התרבות הדיגיטלית והמוזיאולוגיה, אוצרת ומרצה במסגרת התכנית לתואר שני בעיצוב משולב ב-HIT, התואר הראשון של הפקולטה לעיצוב והתכנית הבינתחומית לתואר שני באוניברסיטת ת"א.

    אוצרת של הגלריה המחקרית של התוכנית לעיצוב משולב. הקימה בשנות התשעים בקמרה אובסקורה את המחלקה הראשונה בארץ בתחומי הניו-מדיה וניהלה אותה מעל לעשור. בהמשך ניהלה את החוג לאמנות של סמינר הקיבוצים, הקימה ושימשה כמנהלת האקדמית של התכנית הבינלאומית לאוצרות שפעלה בשיתוף המרכז לאמנות עכשווית.


    השכלה

    B.F.A. במחלקה לאמנות, בצלאל, ירושלים, 1981-1985.
    M.A. (בהצטיינות), המדרשה לתארים מתקדמים, התכנית הבינתחומית באמנויות, אוניברסיטת ת"א, 2004.
    Ph.D. תואר דוקטור לפילוסופיה מטעם אוניברסיטת ת"א, 2011.
    נושא העבודה: "המוזיאון החדש" כחלל היברידי –בין הממשי לוירטואלי.

    הוראה ותפקידים אקדמים

    1992-2005-מקימה וראש המחלקה למדיה דיגיטלית בקמרה אובסקורה.
    2005-2007 מרצה באוניברסיטת ת"א, הפקולטה לאמנויות במסגרת התוכנית הרב תחומית.
    2008-2012 ראש החוג לאמנות, ביה"ס לאמנויות, סמינר הקיבוצים
    2008-2012 מנהלת אקדמית של התכנית הבינלאומית לאוצרות של ביה"ס לאמנויות בשיתוף המרכז לאמנות עכשווית בקלישר.
    2011- מרצה בפקולטה לעיצוב במכון הטכנולוגי בחולון HIT בלימודי התואר השני.
    2013 מרצה באוניברסיטת ת"א, הפקולטה לאמנויות במסגרת התוכנית הבין-תחומית לתואר שני , מרצה בפקולטה לעיצוב במכון הטכנולוגי בחולון HIT בלימודי התואר השני לעיצוב משולב, אוצרת הגלריה המחקרית.

    פרסומים

    עריכה

    אילת, ון-אסן, יעל, עורכת,
    תרבות דיגיטלית- וירטואליות, חברה ומידע,
    הוצאת הקיבוץ המאוחד, בני ברק, 2002.
    אילת ון-אסן, יעל ולוי, דרור ק' (עורכים),
    בועז טל, הומאז , קט.,
    HIT – המכון הטכנולוגי חולון, 2012.
    אילת ון-אסן, יעל ולוי, דרור ק' (עורכים),
    העם הסורי יודע את דרכו, קט,
    HIT -המכון הטכנולוגי חולון בשיתוף עם מרכז משה דיין, אוניברסיטת ת"א. 2013.
    אילת ון-אסן, יעל ולוי, דרור ק' (עורכים),
    הקרטוגרפיה של הבלתי נראה, קט..
    HIT -המכון הטכנולוגי חולון. 2013.
    טקסטים

    אילת, ון-אסן, יעל,
    תרבות דיגיטלית – מבוא.
    בתוך: עורכת, תרבות דיגיטלית- וירטואליות, חברה ומידע,
    עורכת, אילת, ון-אסן, יעל . בני ברק: הוצאת הקיבוץ המאוחד, 2002. 25-67.
    אילת ון-אסן, יעל,
    "בועז טל – הומאז",
    בתוך: אילת ון-אסן, יעל ולוי, דרור ק' (עורכים), בועז טל, הומאז , קט.,
    HIT – המכון הטכנולוגי חולון, 2012. 17-19
    Eylat Van-Essen. Yael.
    "Institutional Critiqe and the City Museum of Tel-Aviv
    ONCURATING,org Issue 13. 2012. 39-41.
    אילת ון-אסן, יעל,
    "העם הסורי יודע את דרכו" – תערוכת כרזות של תנועת ההתקוממות הסורית.
    אילת ון-אסן, יעל ולוי, דרור ק' (עורכים), העם הסורי יודע את דרכן , קט.,
    HIT – המכון הטכנולוגי חולון בשיתוף עם מרכז משה דיין, אוניברסיטת ת"א. 2013. 19-34.
    אילת ון-אסן, יעל.
    "צילום ומנגנוני הניראות החדשים"
    בתוך. חייקין, נעמה (עורכת) אשת לוט, מבטו של צילום.
    המוזיאון הפתוח לצילום, גן התעשייה תל-חי. 2013. 103-115.
    Eylat Van-Essen. Yael.
    "The Image as a Networked Interface: The Txtualization of the Photographic Image",
    in Rubinstein D. Golding J and Fisher A. (eds.)
    On the Verge of Photography. Birmingham: Birmingham University Press, 2013. 251-275.
    אילת ון-אסן, יעל.
    "הקרטוגרפיה של הבלתי נראה",
    בתוך: אילת ון-אסן, יעל ולוי, דרור ק' (עורכים), הקרטוגרפיה של הלא נראה, קט.
    2013. HIT -המכון הטכנולוגי. 12-47.


    פרויקטים

    2000 Medi@terra, Athens, אוצרות עבודות וידאו-ארט מישראל במסגרת תערוכה בינלאומית של עבודות מדיה.
    2004-2005 -ניהול אמנותי של פרויקט בינלאומי באנימציה "אנשים קטנים גדולים"
    2005-2007 עריכת ההרצאות של הפורום לאמנות דיגיטלית "DAF", הפקולטה לאמנויות, אוניברסיטת ת"א.
    2005-2011 עריכת סדרת הרצאות בנושא אמנות ואוצרות במרכז לאמנות עכשווית ת"א עם אמנים, אוצרים ותיאורטיקנים מובילים מהארץ ומהעולם.
    2006-2008 חברה בצוות אוצרות- בית העיר ת"א, ואוצרת מדיה.
    2008-2012 במסגרת התוכנית הבינלאומית לאוצרות-ניהול אקדמי של כ-30 תערוכות, אירועים ומופעים בגלריה הלימודית של התוכנית במרכז לאמנות עכשווית, בקלישר, ת"א.
    2012- אוצרת הגלריה המחקרית, HIT, חולון

    אוצרות

    2004-2005 – ניהול אמנותי של פרויקט בינלאומי באנימציה "אנשים קטנים גדולים " בהשתתפות המוסדות הבאים: The Royal College of Art, London; Supinfocom, France; School of Visual Art, New-York; Media Art Academy, Köln, Germany; National Institute of Design, India; Hungarian University of Craft and Design. Budapest
    2006-2008 – חברה בצוות אוצרות- המרכז לתולדות ת"א, ואוצרות מדיה.
    2012 – אוצרת התערוכה "בועז טל – הומאז", הגלריה המחקרית, HIT, חולון.
    2013
    אוצרת התערוכה "העם הסורי יודע את דרכו", הגלריה המחקרית, HIT, חולון.

    אוצרת התערוכה "One Animation per Day" , סרטים של בוגרי האקדמיה המלכותית בלונדון, הגלריה המחקרית, HIT, חולון.

    אוצרת התערוכה "One Animation per Day" , סרטים של בוגרי האקדמיה המלכותית בלונדון, הגלריה המחקרית, HIT, חולון.

    אוצרת התערוכה "IL(L) Machine" במסגרת תערוכה Ars Campus ב- Ars Electronica Festival , Linz, Austria.

    אוצרת משותפת של התערוכה: Syria: A Silenced Scream. אוצרות משותפת עם Tyler Waywell. התערוכה הוצגה ב- The Middle East Center for the Arts (MECA), New Jersey.

    הצגת גרסה מוקטנת של התערוכה העם הסורי יודע את דרכו במסגרת תערוכת תנאי חיים, גרסה מקומית של Living as Form – NY, בארטפורט, תל-אביב.

    אוצרת התערוכה: "הקרטוגרפיה של הבלתי נראה". הגלריה המחקרית, HIT, חולון. – תערוכה בינלאומית בנושא מיפוי.


  •  title=

    ד"ר סייפן-ג'וליה בורגיני


    אודות

    My research in the last ten years is focused on complex systems at the intersection of technological and social forces, and the way new understandings in this area are rapidly upturning some of the fundamental assumptions of existing paradigms of thought. Urbanizing ecosystems, together with social networks, and the emerging phenomena of collective intelligence are fundamental examples of the necessity for an integrated and pluralistic frame to understand the immensely complex layers of the socio-technological world. In my lectures the aim is to clarify and center the correlations among this area of studies, future scenarios, and the critical role of Design across a growing span of territories in an increasingly human dominated world.

    השכלה

    1986 – 1992 University of Rome, La Sapienza, Physics, M.Sc., July 1992
    1993 – 1997 University of Rome, La Sapienza, Ph.D., October 1998 (Thesis on the structural behavior of complex bio-molecules).

    הוראה

    2011 – Present, Holon Institute of Technology, Master Course of Integrated Design, Lecturer in the introductory course to Complexity and Urban Ecology, HIT
    2013 – Course on Curation and Mapping, HIT, Co-Lecturer
    2013 – Biomimicry Laboratory, HIT, Co-Lecturer
    2014 – Design Management: Technology, Design and Innovation, Tempus Idea, EU, Co-Lecturer
    2014 – Design Week, ISIA Design Rome, Italy, ‘Food Systems' workshop, Co-Lecturer
    2014 – Design Innovation: ‘Food Matters', Tempus Idea, EU, University of Brighton, guest Lecturer.
    2015-Present – Lecturer in ‘Biomimcry for Innovation', Interdisciplinary course, HIT Academic Innovation Center

    הרצאות נבחרות

    2016 14th Meeting of the AESOP Thematic Group on Planning and Complexity, University of Bamberg, Germany, 11-12 February; "Stigmergy in Informal Communities”;
    2015 ECCO/GBI Seminar Serie 2015-16, VUB Doctoral School, November 27. In: Evolution, Complexity and Cognition – "Stigmergy in the Design of Social Environments”.
    2015 HIT BioDesign Symposium, Holon, April 28, 2015; Lecture: "Biomimicry for Social Innovation”;
    2015 Transition Towns Conference, ISIA Design Week, Pordenone Italy, March 18; Lecture "The transforming Identity of Cities”.
    2014 Open Design Hubs Conference, Shenkar, Tel Aviv; November 26, Lecture: ‘Wicked Problems and Design Research'
    2014 3D Expo 2014, Kiev, Ukraine; November 21, Lecture: ‘Shifting Forms – Systems and Design'
    2013 Ars Campus at Ars Electronica, Linz, Austria, September 5, 2013; Panel moderation: ‘Media Labs: from Science to Art',
    2013 Sustainability in Design, HIT, Holon; Lecture: ‘Design in Systems'
    2013 HIT Design Faculty Congress "Design in Motion/ Motion in Design”, Holon, May 6, 2013; Lecture: ‘Shifting forms – The generative streams between design and geometry'
    2012 IDHO Laboratory, HIT, Holon; November 27, 2012; Lecture: ‘From Data to Wisdom: Mapping Complex Systems'.
    2012 Icon Festival, Panel on ‘Education for an unknown future', Cinematheque, Tel Aviv, October 4, 2012; Lecture: ‘Education, what for?'
    2011 NextNet Collabathon MetaCurrency Project, Rethinking Value, Tranzact, NJ, USA, October 21,22,23, 2011; presentation of the Polytopia Project.
    2011 ContactCon, ‘The Evolution will be Social', Angel Orensanz Center, New York, USA; October 20, 2011; Lecture: ‘Polytopia, a Mind Habitat'.
    2011 Sustainability in Design, HIT, Holon; Lecture: ‘Future Trends in Food'
    2010 Desis Middle East ‘Design as engine of Social Innovation', H.I.T, Holon; December 1, 2010; Lecture: "The Future Role of Design”
    2010 TEDxHolyland, ‘It's Time', American Colony, Jerusalem; October 29, 2010; Lecture: "How do we think the Future”.
    2010 Transvision International Conference, Sala dei Cavalieri, Milan, Italy; October 24, 2010; Lecture: "Polytopia, a Mind Habitat”.

    אירועים ושיתופי פעולה נבחרים
    ֿ
    2015-Present PLAST Project Partner – Pattern Languages for Systemic Transformation, EU Consortium. The Project aims to model the impact of socio technical complex systems on social innovation communities.
    2015 PLAST Pattern Languages for Systemic Transformation, Workshop, co-leader, PurpleSoc Conference, Danube University, Graz (Austria), 5-6 July.
    2015 Scientific Advisor and Assistant Curator, "BioDesign – Hybrid Fabrications”, Exhibition, Research Gallery of the Master Program in Integrated Design, HIT, 28.4 – 19.5, 2015
    2014 Curator, "Art, Science and Technology – an Israeli Perspective”, Exhibition, Kiev Ukraine, November 2014
    2014 Guest Trainer at the Product Design Team at Waze, Israel, on Mapping Social Environments
    2013/Present Faculty Staff at Tempus Idea Project, EU, The project aims to improve the exploitation of new knowledge integration in the interdisciplinary area of Engineering, Design and Business at higher education institutes, improving innovation as well as academy‑industry relations.
    2013 Co-researcher and Assistant Curator, "The Cartography of the Unseen”, Exhibition, Research Gallery of the Master Program in Integrated Design, HIT, 26.11 – 26.12, 2013
    2013 Design Workshop "Rethinking Scalability”, Co-Lecturer with Prof. Mauro Palatucci, HIT, November 17-20, 2013
    2013 Scientific Advisor and Assistant Curator, "IL(L) Machine” ArsCampus Israel Exhibition, Presenting 10 Israeli Academies at Ars Electronica Linz, Austria September 5-9, 2013
    2013 Organizing Committee, "Biomimicry: Learning to Innovate from Nature”, Design Faculty Congress, HIT 27.05.2013
    2012/2014 Collaboration with Topos FFO, Los Angeles, Nondominium as a model for Commons-based peer production.
    2011 Training the creative team, Dotomi – Personalized Media, Chicago; on approach of multidimensional data, towards translation of attributes into attractors/motivators and application to data-driven creative techniques.
    2010/2011 Collaboration with Thinkstate, LLC, Los Angeles, USA. Start-up developing new ecologies for collaboration.
    2009/2012 Coordinator of Polytopia Project, extensive experimental community on the web, exploring future implications of digital environments and pluralistic approaches.

    פרסומים נבחרים

    Rosner, Borghini, Rofe (2016, forthcoming) "Stigmergy in Informal Communities”. Complexity, Governance and Networks Journal.
    Finidori, Borghini, Henfrey (2015) "Towards a Fourth Generation Pattern Language: Patterns as Epistemic Threads for Systemic Orientation”. Proceedings – Purplsoc (Pursuit of Pattern Languages for Societal Change) Conference 2015. Danube University Krems, Austria.
    Helene Finidori (Free Knowledge Institute), Tom Henfrey (Schumacher Institute), Nadia McLaren(Global Action Plan International), Kurt Laitner (Third Meta Consulting), Sayfan Borghini (Free Knowledge Institute), Vincent Puig (IRI), Takashi Iba, (Keio University Japan), Martin Pruvost-Beaurain(ICT Consultant), Helmut Leitner (GIVE research society), RenŽ Reiners (Fraunhofer Institute of Technology), Frank Leymann and Michael Falkenthal (University of Stuttgart – Institute of Architectureof Application Systems); "PLAST Pattern Languages for Systemic Transformation”, Spanda Journal, Vol. VI, 1, 2015
    Borghini, "The transforming identity of cities”; Transition Towns Catalogue, Smart City Expo 2014, Barcelona, November 2014
    Levin, Borghini, Geiger, Markfeld, (2014). "Employing Data Visualization to Explore Human Stigmergy in Information Systems”; Proceedings – ECIS 2014, 22d European Conference on Information Systems, Tel Aviv, Israel,
    Doria, Borghini, "A becoming on the line: painting and the genesis of form”; Organizational Aesthetics, Volume 2 (2013) Issue 1, Pages 84 to 96, Digital Commons.
    Doria, JD; Borghini, S.G., "A becoming on the line: painting and the genesis of form – Part 2 Walking the fine line”; Further Field, n.p. Nov 1, 2013.
    Borghini, S.G., "The Evolution of Consensus”, Project: Polytopia, SpaceCollective, n.p. Tue, Nov 22, 2011.
    Borghini, S.G., "Few thoughts on emergent collective”, Project: Polytopia, SpaceCollective, n.p. Tue, Jul 20, 2010.
    Borghini, S.G., "Rewriting the equation individual-collective”, Project: Polytopia, SpaceCollective, n.p. Mon, Nov 22, 2010.

  •  title=

    ד"ר דרור ק' לוי


    אודות

    ד"ר דרור ק' לוי הוא מרצה וחוקר בתחום לימודי התרבות והתיאוריה הביקורתית ומתמקד בתרבות חזותית, בעיצוב ובלימודי מרחב (Spatial Studies). הוא התמחה בסמיוטיקה, אסתטיקה, מרקסיזם, פסיכואנליזה, פוסט-סטרוקטורליזם ולימודי מגדר. כיהן כחוקר אורח במכון להיסטוריה ותיאוריה מודרנית באוניברסיטת אמסטרדם, ולאחר מכן באוניברסיטת קיימברידג' באנגליה, במסגרת הפוסט דוקטורט כעמית "יד הנדיב".

    לימד במכון כהן להיסטוריה ולפילוסופיה של המדעים והרעיונות באוניברסיטת תל-אביב, במחלקה להיסטוריה ותיאוריה באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל, בחוג ללימודים רב-תחומיים ובלימודי תואר שני בתרבות הקולנוע באוניברסיטת חיפה, במכללה למנהל, בקמרה אובסקורה ובמחלקה לתרבות, הפקה ויצירה במכללת ספיר.

    הוא עורך מדעי בהוצאת רסלינג והיה חבר בוועדה האקדמית של כתב העת בלוק. המסות שכתב נסבות על היבטים שונים של התרבות החומרית, הספרות, האמנות, הצילום, הקולנוע והארכיטקטורה. ספרו מזמן למרחב ולהיפך: שש מסות בביקורת התרבות (2011) יצא לאור בהוצאת רסלינג. בימים אלו הוא שוקד על עריכת כתב עת אקדמי מקוון לתיאוריה ולפרקטיקה של העיצוב, שישמש פלטפורמה לכתיבה בתחומים האינטרדיסציפלינריים של העיצוב המשולב.

    משנת 2012 משמש ראש התוכנית לתואר שני בעיצוב משולב ב-HIT, מכון טכנולוגי חולון, ומכהן כמנהל אקדמי של הגלריה המחקרית הפועלת במסגרת התוכנית.


    השכלה

    1986: תואר בוגר (BA), בהצטיינות, בית ספר להיסטוריה ע"ש ארן, אוניברסיטת תל אביב.

    1990: תואר מוסמך (MA), בהצטיינות יתרה, מכון כהן להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות, אוניברסיטת תל אביב.

    1997: דוקטור לפילוסופיה (PhD): מכון כהן להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות, אוניברסיטת תל אביב, יוהאן האוזינחה: היסטוריון טרגי-לירי. פרק בביוגרפיה אינטלקטואלית ופרשנות לספרו "סתיו ימי-הביניים". מחקר היסטורי וביקורתי.


    פרסומים

    א. ספר:
    מזמן למרחב ולהיפך: שש מסות בביקורת התרבות, תל אביב: רסלינג, 2011.
    ב. מאמרים:
    "יוהאן האוזינחה: היסטוריון במשבר תרבות", זמנים 48 (1994): 70-58.
    "יוהאן האוזינחה: התפיסה ההיסטורית כ'דימוי'", בתוך: רעיה כהן ויוסי מאלי (עורכים), ספרות והיסטוריה, ירושלים: מרכז זלמן שזר לתולדות ישראל, 1999, עמ' 280-255.
    "ראווה ומלנכוליה: קריאה חדשה בסתיו ימי-הביניים של האוזינחה", סטודיו 133 (מאי-יוני 2002): 76-57.
    "רקוויאם לגוף השתוק", קט. פנינה רייכמן, The Nine Gates of my Body, גלריה נגא, תל אביב, 2005.
    "ההיעלמות הגדולה: מזמן למרחב ולהפך", בלוק 2 (קיץ 2006): 174-164. הופיע גם בפרוטוקולים 4 (אפריל 2007), כתב עת מקוון של המחלקה להיסטוריה ותיאוריה, אקדמיה לאמנות ועיצוב, בצלאל.
    "מסביב לשולחן: תכנית מתאר ארצית משולבת לבנייה, לפיתוח ולשימור – תמ"א 35", בלוק 3 (חורף 2006): 175-159.
    "'זה, כאן ועכשיו': הפניית המבט החוצה", בתוך: יוהאן האוזינחה, יומן אמריקה, תרגום: קרלה פרלשטיין, תל אביב: רסלינג, 2007, עמ' 27-7.
    לוי, דרור ק' ומרקוביץ', דליה, CT Fish, קט., הקיבוץ – גלריה לאמנות ישראלית, 2007.
    "גנאלוגיה של חומות: בעקבות ארכיאולוגיה של בונקרים מאת פול ויריליו", קט. הכתם העיוור, כרמלה יעקובי-וולק ועינת מנוף (עורכות), מוזיאון פתח-תקווה לאמנות, 2008, עמ' 67-62.
    "צילום והזירה הפוליטית: הערות אחדות על רטוריקת האינדקסליות של הצילום", פרוטוקולים 11 (ינואר 2009), כתב עת מקוון של המחלקה להיסטוריה ותיאוריה, אקדמיה לאמנות ועיצוב, בצלאל.
    "ראווה, אלגוריה, מלנכוליה", בתוך: יוהאן האוזינחה, סתיו ימי-הביניים, תרגום: קרלה פרלשטיין, ירושלים: כרמל, 2009, עמ' 67-1.
    "צילום האי נחת: הוולגאטה של הנשגב", קט. בועז טל, בועזהבה, הגלריה האוניברסיטאית לאמנות, אוניברסיטת תל אביב, 2009.
    לוי, דרור ק' ואילת ון-אסן, יעל (עורכים), בועז טל, הומאז', קט., HIT – המכון הטכנולוגי חולון, 2012.


  •  title=

    איתן ברטל, ראש המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית


    אודות

    יליד תל אביב, יוצר בשדה האמנות והעיצוב החזותי, בוגר האקדמיה לעיצוב ואמנות בצלאל. מרצה בכיר וחבר סגל במחלקה לתקשורת חזותית, המכון האקדמי טכנולוגי חולון HIT, כיהן כראש המחלקה לתקשורת חזותית ומרצה בתואר השני לעיצוב משולב.

    כיוצר אני משתייך למסורת של "אמני הפעולה", הרואים באמנות כלי ביקורתי המערער על הקיים וקורא לשינוי. האקט הפרפורמטיבי הוא זירת מאבק המתקיימת מחוץ לחללי התצוגה המסורתיים ומנסה לגעת בחיים האמיתיים במרחב הציבורי. עבודותיי עוסקות בשאלות של זהות ותודעה אתנית-לאומית-אקולוגית, תוך עימות עם מיתוסים המכוננים את תרבות ההמונים. בתחילת שנות התשעים יצרתי את הפרויקט האורבאני "האיש ההולך" שהוצג בכמה תערוכות, בין השאר במוזיאון תל אביב. הייתה זו יצירת אמנות אורבאנית אקטיביסטית ורב-תחומית שהתפרסה על מספר מדיות וזכתה לחשיפה נרחבת באמצעי התקשורת השונים.

    העניין שמצאתי בביקורת מדיית תקשורת ההמונים, הוביל אותי לקחת חלק בכמה ממסעות הבחירות החשובים שהיו (ביבי- 1996, ברק- ,1999 ברק- 2001 ביבי-2006, מפלגת הירוקים, רשויות מקומיות ובחירות בחו"ל) כמנהל אמנותי וכשותף בצוות הקריאטיבי של הקמפיין. כן, הובלתי וניהלתי פרויקטי מיתוג רחבי היקף. מרבית הפרויקטים בתחום ערוצי התקשורת והמדיה האלקטרונית, הבולטים שבהם: מיתוג חברת התקשורת זכיינית ערוץ 2 רשת, מיתוג ערוץ 10 עם עלייתו לאוויר. מיתוג חברת התקשורת זכיינית ערוץ 2 טלעד. במשך כשנתיים הובלתי תהליך המיתוג הגדול ביותר שהיה בטלוויזיה- מיתוג חברת התקשורת HOT על כל הערוצים הרבים השיכים לה.

    ניסיוני המקצועי בניהול אמנותי וקריאטיבי שימש אותי ביצירת פעולות גרילה ביקורתיות המנצלות את שיטות הפעולה של זירות הפרסום,התעמולה ותקשורת ההמונים המוכרות לי תוך חתירה תחתן. עבודותיי מתאפיינות בתמצות גראפי ובחומריות חסכנית רזה ומדויקת , המבטאת ביעילות את הביקורת הנגד תבניות מוכרות אלו.


    תערוכות יחיד

    • 2013 The Walking Man project retrospective, HIT Gallery , Holon
    • 2007 Cumming Soon Vitrina Gallery, HIT , Holon
    • 2003 Un-T Photosynthesis Gallery, Tel aviv
    • 1998 The Voice of Israel outdoor statue, town hall, Tel Aviv
    • 1997 The walking man Welcome, outdoor Installation, Tel Aviv
    • 1996 Rare Medium Rafael Frank Gallery,Bezalel Academy of, Jerusalem
    • 1995 The Walking Man project retrospective, Ascola Gallery, Tel aviv
    • 1994 The walking-biks project Installation, Tel aviv


    תערוכות קבוצתיות

    • ARS Electronic Campus, linz, Austria 2013 IL(L) Machine,
    • 2011 Editions # 002 Talent design gallery, Tel Aviv
    • 2010 Tet Art in Typography Design Space gallery, Tel Aviv
    • 2010 Neobarbarism Rothschild 69 gallery, Tel Aviv
    • 2009 An Overcast of Flowers D&A Gallery, Tel Aviv
    • 2008 Vagrancy in the Tel Aviv Space ARTLV_08 Festival, Tel Aviv
    • 2007 A5 Design Magazine and Art Saloona gallery, Tel Aviv
    • 2006 El Hamayan Tel Aviv Museum of Art, Tel Aviv
    • 1998 Humanism 2020 BiennaleSculpting Exhibition, Ein Hod
    • 1995 Real Time Tel Aviv museum of art, Tel Aviv
    • 1994 Was and no longer Installation for Ein Hod Biennale, Tel Aviv


    עבודות מסחריות נבחרות

    1999 מיתוג קמפיין הבחירות בראשות אהוד ברק 'ישראל אחת' ושותף בצוות האסטרטגי

    2000 מיתוג "רשת" זכיינית ערוץ 2 על כל פעילותיה, במסך ומחוצה לו

    2001 פיתוח הלוגו והשפה הטיפוגרפית של חברת 'דלק'

    2001 פיתוח המיתוג של חברת הכבלים 'ערוצי זהב'

    2002 מיתוג וניהול קריאטיבי של הקמת הערוץ המסחרי החדש-ערוץ 10 עם עלייתו לשידור

    2003 בניית זהות תדמיתית חדשה ופיתוח אסטרטגית מותג לרשת בתי הקפה 'אספרסובר'

    2003 מיתוג אסטרטגי ובניית זהות תאגידית ופרסומית חדשה לחברת הביטוח 'הראל'

    2004 מיתוג ובניית זהות תאגידית חדש לחברת התקשורת ברק 013

    2004 מיתוג וקריאיטיב לקמפיין הבחירות של ראש ממשלת רומניה לשעבר, אדריאן נסטסה

    2005 ניהול קריאיטיבי ומיתוג חברת התקשורת טלעד זכיינית ערוץ 2 במכרז לערוץ השני

    2005 מיתוג מחדש לערוץ 'החיים הטובים' כולל שפת המסך

    2006 מיתוג ושותפות בצוות קמפיין הבחירות "חזק מול החמאס- רק הליכוד נתניהו

    2007 ניהול אמנותי למיצב וידאו בנושא תנועת הנוער בשואה- 'מוזיאון משואה'

    2006/7 ניהול תהליך המיתוג מחדש לחברת התקשורת בכבלים 'HOT' על כל ערוציה

    2008 ניהול קריאטיבי של קמפיין הבחירות של מפלגת 'הירוקים' לרשויות המקומיות ולכנסת


    מקבץ עבודות
    ֿ






  •  title=

    ניסן גרייזל, עיצוב פנים

    אתר אישי

     


    אודות

    מעצב, שותף במשרד עיצוב פניםCreative Solutions, יוזם ויוצר פרוייקטי עיצוב משתף (Co-design) ויזמות חברתית בקרב קהילות ברחבי הארץ.
    מתמחה ביישום חשיבה עיצובית (Design Thinking) ועיצוב אסטרטגי במסגרת חברתWhiteboardעבור חברות פרטיות וגופים ציבוריים מהגדולים במשק הישראלי בבואם לפתח שירותים והצעות ערך חדשות.

    השכלה

    2009: Internship at the department of Sustainable Development (INDACO), Politecnico di Milano, Italy
    2007-2009: M.Sc in Product-Service-System-Design Master program (PSSD), Politecnico di Milano, Italy
    2003-2006: B.Design, Department of Interior design, HIT, Israel

    תערוכות בארץ

    2011: פרוייקט קיום עירוני זמני. הוצג בתערוכת שם זמני 2025, תל אביב
    2010: Project I – Ciuffo (collaboration with BMW\3M). Shown at Motociclismo2010, Milan.
    2010: Project Cloak.Shown at That's Design , Politecnico's pavilion at the Milan design week.

    תחומי מחקר

    Design for social Innovation
    Strategic design
    Design thinking implementation
    Socially engaged design practices

    פרסומים

    מאי 2010 : דומוס ישראל, גיליון 007 – טוליפ (חנות פרחים ברחובות)
    2007 : בלוק #4 / ערים זמניות, הזירה הצעירה – פרסום פרוייקט גמר

  •  title=

    צמרת הראל כנות


    השכלה

    בוגרת B.Sc.T.E מסלול לעיצוב פנים, מכון טכנולוגי חולון.
    בוגרת B.A. בפסיכולוגיה ומדע המדינה אוניברסיטת חיפה.
    בסיום תואר שני פקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים טכניון חיפה מסלול עם תזה.

    פרקטיקה ומחקר

    מעצבת פנים, מרצה, עוסקת במחקר הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון.

    המחקר:
    יחסי עיר וילדים במרחב – צורה ביטוי והבנייה הדדית מחקר בהשראת הגישה החינוכית של Reggio Emilia Italy

    הגישה החינוכית של Reggio Emilia פועלת לפיתוח מחקר ונראות של היחסים בין הילדים לבין העיר בה הם חיים: "מאה השפות" של ילדים, בבסיס הגישה ההכרה בחשיבותו של הדיאלוג עם הסביבה להתפתחות של אנשים ומקומות.

    ליבת המחקר יחסים בין גוף למרחב כאשר העיר מהווה מעבדה אמיתית בה פועלים הילדים באופן אקספרימנטלי ובלתי אמצעי. המחקר בינתחומי ממוקם על התפר בין ארכיטקטורה וחינוך, רואה בפעולת התכנון פעולה שחוקרת את עצמה באמצעות תהליכים חינוכיים ליצירת סביבות בעלות זהות ושייכות וליצירת תשתית לתכנון.

    מלמדת קורס סמינר עם פרופ' איריס ערבות : (מבוסס על המחקר)
    העיר – מרחב של יחסים, המרחב העירוני קריית ים – מחקר משותף סטודנטים ותלמידים.


    פרסומים

    2013 – הצגת פוסטר מחקרי באוניברסיטה העברית גבעת רם, המכון ללימודים מתקדמים.
    כנס בנושא: When Biology Meets Psychology
    פוסטר מחקרי.
    אתר החממה החברתית לדיור וקהילה הטכניון הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים:
    (המחקר והקורס במימון החממה החברתית לדיור וקהילה.)

  •  title=

    יוסף סוכרי


    הוראה

    • המכללה למנהל, החוג לתקשורת (2006 עד היום)
    • אוניברסיטת באר שבע, מכון אלישר (2010)
    • בצלאל בית ספר לאומנות (2006 עד היום)
    • המכון הטכנולוגי חולון (2012 עד היום)
    • מנשר, מכללה לאומנות (2006 עד 2010)
    • קמרה אובסקורה (2005 עד 1998)

    במוסדות אלו אני מעביר 3 קורסים שונים:

    סמינר על זהות ומקום:
    • הקורס עוסק בשאלת המקום והזהות של הפרט בעולם: בחברה, במדינה ובסביבה האינטימית שלו
    • בקורס מתקיים דיון בהגותם של פילוסופים וסופרים מרכזיים בעת החדשה
    • הקורס מתקיים במתכונת של סמינר מצומצם
    סמינר 'נערת הגומי' על התקשורת הישראלית:
    • התקשורת הישראלית – אדון או עבד?
    • התקשורת כיוצרת מציאות
    • היחסים בין התקשורת הישראלית לתקשורת העולמית (בעיקר המערבית)
    קורס בנושא הפילוסופיה של המאה העשרים:
    • התמקדות בלימוד פילוסופיה קונטיננטלית של המאה ה- 19 וה- 20
    • ההוגים העקריים הנלמדים: מרקס, היידיגר, סארטר, אסכולת פרנקפורט, ויטגנשטיין
    • העבודה כוללת שעורים פרונטליים מול קהל רחב וכן סימנרים מצומצמים
    • דגש על הקניית מיומנויות לימודיות כגון: בניית טיעון, יכולת ביטוי, קריאת טקסטים פילוסופים


    השכלה

    • 1995-1999 : לימודים לקראת תואר שני – במכון להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים ע"ש כהן באונ' תל אביב
    • 1981-1985 : לימודי תואר ראשון – החוג לפילוסופיה, אוניברסיטת תל אביב


    פרסומים

    2002 : אמיליה ומלח הארץ, וידוי, הוצאת בבל
    • הספר תורגם לצרפתית ופורסם בהוצאה היוקרתית Actes Sud בשם Emilia et le sel de la terre
    • הספר זכה לביקורות נלהבות בישראל ובצרפת
    • הספר נלמד בחוגים שונים באוניברסיטאות
    2005 : מקלטור, הוצאת ידיעות אחרונות
    • הספר עומד לראות אור בצרפת
    • הספר נלמד על ידי חוקרים ידועי שם באוניברסיטאות
    2009 : לא תקין רומנטית, הוצאת חרגול עם עובד