אליה נגר, מעצבת תקשורת חזותית
Changes in Eating Habits
הבידוד הגלובלי בעקבות הקורונה הביא איתו המון זמן פנוי לבשל (ולאכול). מצאתי את עצמי מכינה מתכונים שלא חשבתי שאי פעם אכין ובכלל, מתעסקת באוכל ללא הפסקה. עם תחילת השבוע השישי (לבידוד), גם הבטן החלה להראות סימנים מוגזמים של תפיחה.
הפוסטר הזה עוצב לרשת החברתית, מאחר והרגשתי כי כולם יוכלו להזדהות איתי. השימוש הטיפוגרפי בבלוני פויל כחולים, שמזוהים לרוב עם לידות בנים, מעבירים את המסר ההומוריסטי שאל לכם לטעות- אמנם הבטן שלי גדלה, אבל אני לא בהריון. אלו רק הרגלי האכילה שלי שהשתנו בתקופת הבידוד.
Life in Slo(th) Motion
הזמנים שלפני הקורונה היו מאוד מלחיצים; הייתה תחושה שצריך למצות כל יום שעובר עד תום, כדי להדביק את הפער במרוץ שהתחיל עוד הרבה לפני שנרשמת אליו. עכשיו, כשכבר תקופה ארוכה רוב האנושות נמצאת בבידוד בבתים, פתאום אפשר ״להוריד הילוך״, להבין מה אנחנו באמת רוצים מעצמנו בחיים, לחשב מסלול מחדש ולהנות מהחיים במתכונת האיטית שלהם.
גם הפוסטר הזה עוצב עבור הרשתות החברתיות, "כיכר העיר" בה אנשים מראים ומתפארים בהישגים ובמה שיש להם, בין אם באמת ובין אם לא. באמצעות טיפוגרפיה יצרתי תחושה של תנועה, כאשר אופן הגלילה מעצים את התנועתיות. השתמשתי באימוג׳יז- האייקון המזוהה ביותר עם הרשתות החברתיות (שהן גם הדרך היחידה שלנו לתקשר בזמנים האלו), והוספתי משחק מילים לחיזוק המסר.
אליה נגר היא מעצבת תקשורת חזותית.