יומני קורנה: יוקרה

תמיר הויזמן, סטודנט לתקשורת חזותית, HIT
יוקרה

במסגרת פרויקט צילום בנושא הקורונה, בחרתי ליצור דימוי המתמקד במוצר הזניח שהפך לנחשק- האלכוג’ל. בצילום ניסיתי להעביר את התחושות בנוגע למצרך לכאורה בסיסי שכיום נמכר בקצב מסחרר והפך להיות יוקרתי ונחשק כמו בשמים ותמרוקים יקרים אחרים ברשתות הפארם.

תמיר הויזמן הוא סטודנט שנה א’ במחלקה לתקשורת חזותית, במכון הטכנולוגי חולון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *