בימים אלו תוכלו למצוא מגזינים תוצרת הקורס "עיצוב תוכן מורכב" מוצגים בתערוכה בספריית העיצוב של בית אריאלה בתל-אביב. שווה קפיצה.
נעמי פלברג איבלמן, עיצוב תקשורת חזותית.
עולם המגזינים העצמאיים חי ובועט, ומשמש ראי לטרנדים עכשוויים בעיצוב תוכן מורכב. בקורס "עיצוב תוכן מורכב" בהנחיית גולן גפני עסקנו ביצירה ובעיצוב של מגזין עצמאי חדש, דו-לשוני, מודפס ו/או מקוון. רמת המורכבות של יצירה ועיצוב של מגזין דורשת החלטות בנושאים רבים: קונספט, פורמט, כתב, צבע, גריד, סידור תוכן, חווית משתמש, התאמה לתקציב ולקהל היעד. הקורס התייחס למבנה של מגזין כאל דיסציפלינה מורכבת בעיצוב הגרפי, המהווה מכלול של נושאים שהשליטה בהם היא בסיס לעיצוב בכל מדיה.
במסגרת הקורס למדנו להגדיר קהל יעד ומטרות שיווקיות כהחלטות המשפיעות על כל מרכיבי הפרויקט, להכין ולהכיר מקרוב שפות עיצוב טיפוגרפיות מורכבות, להשתמש בשתי שפות ככלי היררכי להעברת מסר וגיבוש הזהות הגרפית של המוצר. התהליך כלל גם יצירת ארט תלוי-קונספט תוך שימוש בכלים כמו איור, צילום, הפקה וכדומה, אוצרות ויזואלית והכנת חומרים במיוחד לפרויקט.
יהונתן מירקו שקד, סטודנט בקורס, מספר על החוויה שלו: "במשך סמסטר שלם יצרנו את המגזינים שלנו. כל אחד בחר בנושא אשר קרוב ללבו, משהו שרצינו להוציא החוצה לאוויר העולם. המחקר, העיצוב ועריכת התוכן נעשו בקפידה ובאהבה רבה ועכשיו אנו גאים להציג את התוצרים בפניכן.ם"